Erkek arkadaşıyla cinsel ilişkiye giren Jay, ölümcül bir lanetin pençesine düşer. İstediği kişinin bedenine bürünen “bir şey” onu takip etmektedir. Jay’in arkadaşları etrafta hayalet suikastçılar görmeye başlar ve bir araya gelerek Jay’e yardım etmeye çalışır.
Maika Monroe Cambaz’dan 10 yıl önce 2010’ların en korkutucu filmlerinden birinde rol almıştı. Amerika’nın banliyö gençlerinin gözünden travma olgusunu deşen David Robert Mitchell, gençlerin yaşadığı dehşeti keskin bir şekilde tasvir ederek lise filmlerine benzersiz ve modern bir yorum getirdi.