Jeannette
Yüzyıl Savaşları’nın ortasındaki Fransa’da, 1425 yılındayız. 8 yaşındaki Jeannette, İngilizlerin halkına çektirdiği acılara seyirci kalamaz. Rahibeler onu fikrinden döndürmeye çalışsa da, eline silah alıp Fransa’nın özgürlüğü için savaşmaya niyetlidir. İnancı onu Jeanne d’Arc’a dönüştürecektir.