Jerichow
Afganistan’da savaşırken ordudan ihraç edilen Thomas, memleketi Jerichow’a döner. Burada tanıştığı büfe zinciri sahibi Ali’nin şoförü olarak işe girer. Thomas ile Ali’nin karanlık bir geçmişe sahip eşi Laura arasında bir çekim olunca, ortaya bir aşk üçgeni çıkar.