Özel güçlere sahip olan Defne, tarot falı baktırmak için Kadıköy’ün en iyi falcısı Hale’ye gider. Defne’nin tuhaf tavrı, akıllara şu soruları getirir: Aslında kimin falına bakılıyordur? Arkaplandaki gizemli adam kimdir? Bu seansın sonunda, herkes acı gerçeklerle yüzleşmek zorunda kalacaktır.