Karnaval
30’lu yaşlarındaki Alis, babasıyla yaşadığı sorunlar sebebiyle evden kovulunca arabasında yaşamaya başlar. Sokaklarda tıraş olup, annesinin bulduğu iş ilanlarına başvurur. Nihayetinde Karnaval marka halı yıkama makinesi satan bir şirkette pazarlamacı olarak işe başlar ve yavaş yavaş gözü açılır.
Can Kılcıoğlu imzalı bu romantik komedi, orta sınıf ailelere, baskıcı ebeveynlere ve bir türlü büyüyemeyen yetişkinlere dair bir hikaye anlatırken, karakterlerine seyirciye de geçen bir sıcaklık ve neşeyle yaklaşıyor. Başroldeki Tülin Özen ve Serdar Orçin’in uyumu, filmin duygusunu güçlendiriyor.