2008 ekonomik krizinin ardından tetikçi Jackie Cogan, suç dünyasını altüst eden bir hırsızlığın sonuçlarının icabına bakmakla görevlendirilir. Ne var ki örgütün karmaşık ilişkileri, güvenilmez bir iş arkadaşı ve Cogan’ın işleri uzaktan halletme alışkanlığı tüm süreci sekteye uğratır.
Andrew Dominik imzalı bu çarpıcı kara film, büyük ekonomik durgunluğun umutsuzluğunu gözler önüne sererken, sürükleyici bir mafya anlatısını 2008 ABD başkanlık seçimlerinden kampanya konuşmalarıyla birleştiriyor. James Gandolfini, dokunaklı performansıyla Brad Pitt’i bile gölgede bırakıyor.