Kinetta
Eğer The Lobster ve Kutsal Geyiğin Ölümü filmlerini sevdiyseniz Yorgos Lanthimos’un yola nasıl çıktığını keşfetmek isteyebilirsiniz (aynen öyle, çıkış noktası Köpek Dişi değildi). Yapımcılığını Athina Rachel Tsangari’nin üstlendiği film, yabancılaşmaya karmaşık ve çarpıcı bir bakış atıyor.