Kosmos
Kosmos mucizeler yaratan bir hırsızdır. Bir gün, karla kaplı küçük bir sınır kasabasına gelir. Tam vaktinde gelip boğulmakta olan küçük bir çocuğun hayatını kurtarınca bölge halkı ona kucak açar.
Kars’ın donmuş sessizliğinde geçen Kosmos, mucizeyle deliliğin eşiğinde dolaşan bir yabancının peşinde, inanca, doğaya ve insana dair bir masalı benzersiz bir tutkuyla örüyor. Reha Erdem’in sinemasında kutsal ile sıradan birbirine karışırken kurgunun ritmi evrendeki tüm canlıların nabzını yokluyor.