Moda ikonu Virgil Abloh ile işbirliğinin ardından, yükselen yıldız Djiby Kebe bu kısa filminde sanatın ticari yönü üzerine düşünüyor. Huzursuzluk hissiyle dolup taşan hikaye, Afrika kökenli göçmen bir ressamın varoluşsal ikilemlerini capcanlı ve yenilikçi bir üslupla ekrana taşıyor.