Audrey Diwan, kürtaja dair önyargıları ve yasal engelleri irdelediği bu filmle Altın Aslan kazandı. Kadınların bedenleri üzerindeki haklarını tavizsiz bir şekilde savunan film, 1960’lar Fransa’sındaki sahte özgürlük havasını ifşa ederken, bugün hâlâ geçerli olan meselelere de güçlü bir ses veriyor.