Arjantin’in muhafazakarlığına keskin bir eleştiri getiren Lucrecia Martel’in çıkış filmi bulanık sular, şarap ve kanla dolu. Yönetmenin memleketi Salta’da geçen üçlemesinin ilk filmi olan Bataklık, yeni binyılın başında sanat sinemasına damga vurdu.