Sarayların ve başkanlık konutlarının görkemli duvarları arasında geçen Paolo Sorrentino imzalı bu şık drama babalık, miras ve şüphe üzerine düşünüyor. Venedik’te En İyi Erkek Oyuncu ödülü kazanan Toni Servillo, ağır bir ahlaki ikilem altında ezilen siyasetçi rolüyle büyülüyor.