Leandro Listorti’nin ilk filmi, olağanüstü bir sinemasal deney. Sinemanın geçmişindeki hayaletleri yeniden perdeye taşıyan bu parçalı anlatı, bitmemiş Arjantin filmlerine hayat veriyor. Böylece, hikaye anlatmanın sonsuz ihtimallerini hatırlatıyor.