Lady Macbeth
İngiltere, 1865. Katherine, soğuk ve acımasız bir aileye sahip, ondan yaşça büyük bir adamla yaptığı sevgisiz evliliğinde boğulmaktadır. Kocasının malikanesindeki genç çalışanla tutkulu bir ilişkiye başladığında zincirlerinden kurtulur. Arzusunun karşısında hiçbir şey duramayacaktır.
Florence Pugh, William Oldroyd imzalı Lady Macbeth filminde hayranlık verici performansıyla genç yaşta geniş kitlelere ulaşmayı başardı. Nikolay Leskov’un 1965 tarihli metninden uyarlanan bu gerilimli dönem filmi, bir kadının intikamını tavizsiz ve yıkıcı bir hikayeye dönüştürüyor.