Gizemlerini açık etmekte öylesine iyi bir zamanlamaya sahip ki, Valdimar Jóhannsson’un bu tekinsiz kâbusla Cannes’da Özgünlük Ödülü almasına şaşırmamalı. Korku türünün kalıplarını kıran, annelik üzerine psikolojik sularda gezinen bu tuhaf masalın başrolündeki Noomi Rapace da olağanüstü.