Lantana
Ortadan kaybolan bir kadının izini süren dedektif Leon Zat, insan ilişkilerinin karanlık labirentinde bulur kendini. Dört çiftin arasındaki tekinsiz ilişkileri ve takıntıları keşfettiğinde kafası bulanır. Bunun üzerine kendi evliliği ve kayıpları üzerine düşünmeye başlar.
Hem bir cinayet filmi hem de bir grup yabancının iç içe geçmiş yaşamlarına dair bir drama olan Lantana, Paul Thomas Anderson imzalı Manolya ile kıyaslanıyor. Eleştirmenlerden bolca övgü alan ve Avustralya’da ödüller kazanan filmin baş şüphelisi Geoffrey Rush.