Last Laugh
Lin Guoshi adında yaşlı bir köylü, baygınlık geçirdiği için engelli olarak kaydedilir ve bakımevinin bekleme listesine alınır. Bir oda boşalana kadar bir çocuğunun evinden ötekine sürüklenir ve hızlı bir değişim sürecindeki Çin’in yeni değerlerini ve ihtiyaçlarını deneyimler.
Zhang Tao’nun, içten kompozisyonlarıyla Ozu’nun Tokyo Hikayesi’ni anımsatan ilk uzun metrajı Last Laugh, etkileyici bir ölçülülüğe sahip. Anlatısında, günümüzün sorunlu ebeveyn-çocuk ilişkilerini sağlam bir temel olarak kullanan film, cesur ve insancıl bakışıyla öne çıkıyor.