Yatılı okuldaki son yılını kazasız belasız atlamaya çalışan 17 yaşındaki Lucas’ın hayatı, babasının ani ölümüyle tepetaklak olur. Öfke ve çaresizlikle mücadele ederken, yeni bir şehirde biraz huzur bulma umuduyla Paris’teki ağabeyini ziyarete gider.
Christophe Honoré, eşcinsel bir gencin büyüme hikayesini anlatan bu dokunaklı ve sarsıcı filmde aile, fanilik ve cinsellik temalarına geri dönüyor. Yasın içinde yolunu bulmaya çalışan bir genci canlandıran Paul Kircher, Juliette Binoche gibi bir yıldızın yanında dikkatleri üzerine çekmeyi başarıyor.