40 yaşındaki Leyla, tüm hayatını anne babasına ve dört erkek kardeşine bakmakla geçirmiştir. Aile, uluslararası ekonomik yaptırımların pençesine düşmüş bir ülkede sürekli tartışır ve borçların altında ezilir. Kardeşler iki yakalarını bir araya getirmeye çalışırken Leyla bir fikir bulur.
Taraneh Alidoosti’nin (Elly Hakkında, Satıcı) canlandırdığı Leyla’nın ataerkil tahakküm karşısındaki onurlu direnişinin öyküsü. İran’ın şimdiki zamanının cesur bir panoraması. Saeed Roustayi’den Visconti ve Coppola gibi ustalarla karşılaştırılan, soluksuz izlenen bir aile portresi.