Leningrad Kovboyları’nın These Boots yorumuna çekilen klipte içki, aşk ve saunalardan alınabilecek zevki çabucak keşfeden Leningrad Kovboyları’nın doğduğu 1952 yılından 1969’a kadar Finlandiya’nın hikayesi anlatılıyor.
Leningrad Kovboyları’nın bebekliklerini hiç merak ettiniz mi? Nancy Sinatra klasiğini yorumladıkları bu klibi izlediniz mi bir daha unutamayacaksınız. Aki Kaurismäki’nin grup üyelerine bir doğuş hikayesi bahşettiği bu sıradışı klip, aynı zamanda eğlenceli bir kültür tarihi dersi.