Léa Mysius’ün ikinci uzun metrajı, Adèle Exarchopoulos’un büyüleyici performansıyla, genç bir kızın zamandan zamana atlayan büyüme hikayesi içinde kuir bir aşkın filizlenişini resmediyor. Arzu, önyargı ve intikamla dolu bir aile portresi, türleri aşan büyülü bir film.