Aşk, dostluk ve cinselliği zekice harmanlayan Jacques Audiard, Alev Almış Bir Genç Kızın Portresi ile tanıdığımız senarist Céline Sciamma ve oyuncu Noémie Merlant’ı Paris, 13. Bölge ile yeniden buluşturuyor. Yaşadığımız çağın ve aşıklar şehri Paris’in ruhunu yakalayan zarif ve hayat dolu bir hikaye.