Les prostituées de Lyon parlent
1975 baharında, yaklaşık 200 kadar seks işçisi Lyon’daki Saint-Nizier Kilisesi’ni işgal etti. Her biri kendi hikayesini anlatarak, polisin tacizlerinin durmasını ve iş koşullarının iyileştirilmesini talep etti.
Lyon’daki genelevlerle polis teşkilatı arasındaki ilişkiye dair bir skandalın patlak vermesi sonrası, yüzlerce seks işçisi bir kiliseyi işgal ederek eylem yaptı. Carole Roussopoulos’un belgeseli, seks işçilerinin haklarına dair modern bir hareketin doğuşuna tanıklık ettiği için büyük önem taşıyor.