Binoche’un canlandırdığı Isabelle, 50’li yaşlarını süren, duygularının hayatını yönlendirmesine izin veren, mutsuz ve kararsız bir sanatçıdır. Tanıştığı birkaç erkekle ilişki kurmayı dener, ancak bu adamların uyumsuzlukları, iletişim kazaları, tuhaf ve hatta komik durumlar onu yıldırır.
Claire Denis romantik komedi çektiyse bize de izlemek düşer. Peri masalı temalarını ince bir ironiyle birleştiren bu sürprizlerle dolu filmde Juliette Binoche, orta yaştaki arzuları ve çalkantılı duyguları ustalıkla resmediyor.