Eric Baduelaire’in, ulus bilincine dair zihin açıcı bir meditasyon niteliğindeki spekülatif deneme filmi, umulmadık bir dostluğun izlerini takip ediyor. Chris Marker’ın Sibirya’dan Mektup ’unu anımastan ve bir dizi yazışmayla keşfedilmez olanı keşfe çıkan film, 2014 festivallerinin gözdelerinden.