Libera
1993 yılında Napoli’de geçen üç farklı hikaye. Aurora, kocası tarafından terk edilir; hapisten yeni çıkan bir genç, annesinin transseksüel olduğunu öğrenir; işinden pek de memnun olmayan Libera, kocasının onu aldattığını fark eder.