Polonya sinemasının büyük ustası Krzysztof Zanussi’den değişen dünyayı kabullenmeye dair incelikli bir dram. Ölümle yüz yüze kalındığında manevi huzura erişmenin imkanı üzerine, Komünizm sonrası Polonyası’nın ruh halini de üzerinde taşıyan güçlü bir öykü.