Roger Ebert’ın anı kitabını temel alan filmde, yaşamı boyunca etrafındaki herkesi etkileyen efsanevi eleştirmenin canlı kişiliği varlığını hissettiriyor. Ebert’ın sinemaya dair ilhamla dolu öyküsü, Martin Scorsese, Werner Herzog, Errol Morris gibi isimlerin anlattıklarıyla güç kazanıyor.