Patriyarkanın zalim çarklarına direnen kadınlara yakılmış güçlü bir ağıt. Bir annenin kucaklayışındaki sıcaklığı barındıran politik bir dram. Mahamat-Saleh Haroun, Çad’ın başkenti Encemine’de, önyargıların yarattığı şiddete karşı var gücüyle yaşama tutunanların öyküsünü anlatıyor.