Alex Ross Perry imzalı bu özgün kara komedide, Jason Schwartzman, Elisabeth Moss ve Jonathan Pryce gibi yıldızlardan oluşan bir kadro, duygusal derinliği giderek artan bir hikayeyi başarıyla aktarıyor. Saldırgan mizahının ardında pek çok yara saklayan narsist yazar figürüne yaratıcı bir yorum.