Lola
Canı sıkılan Roland, gençlik aşkı Lola ile buluşur. Tek başına çocuğunu büyütürken bir yandan da kabare dansçılığı yapan Lola, çocuğunun babasının geri dönmesini umarken, Roland’ın aşkı yeniden alevlenir.