Ahmet, kasabada bir kuaför dükkanı işleten Sevgi’yle evlidir. Evlilikleri bir süredir yolunda gitmez. Ahmet’in Sevgi’ye dair şüpheleri, kasabaya gelen bir yabancının varlığıyla perçinlenir. Ahmet ve kardeşinin yolu, bu yabancıyla kesişecektir.