Juliana, temizlik görevlisi olarak iş bulunca, yaşadığı kenar mahalleden çıkarak Brezilya’nın kalabalık kentlerinden birine, Contagem’e taşınır. Kocasının yanına gelmesini beklerken yeni hayatına alışmaya çalışır, yeni insanlar tanıyarak hayata dair ufkunu genişletir.
İlk iki filmiyle bile olgun bir sinema diline sahip olduğunu kanıtlayan André Novais Oliveira, ana karakterinin kendini keşfetme yolculuğunu tüm boyutlarıyla resmediyor. Amatör oyuncuların ağırlıkta olduğu film, koşullar ne olursa olsun yaşamdan vazgeçmemeyi salık veren güçlü bir duyguya sahip.