Bir türlü çözülememiş bir seri katil vakasına atanan bir FBI ajanı, soruşturma derinleştikçe doğaüstü unsurlarla karşılaşır ve katille kişisel bir bağlantısı olduğunu keşfeder. Masum bir ailenin daha hedef olmasını engellemek için zamana karşı yarışır.
Osgood Perkins, bu ürpertici seri katil filminde gerilimi adım adım yükseltmenin kusursuz bir örneğini sunuyor. Maika Monroe’nun özel bir yeteneğe sahip FBI ajanı olarak öne çıktığı, Nicolas Cage’in de unutulmaz bir performansla yer aldığı Cambaz, Kuzuların Sessizliği’nin ruhunu taşıyor.