Okul çağındaki genç Weilong, Şanghay’ı terk ederek Hong Kong’daki akrabası Bayan Liang’ın yanına taşınır. Genç kadın burada huzur bulup eğitimine devam etmek istese de, Liang’ın onun için farklı planları vardır. Weilong’u, zengin erkekleri cezbetmekte etkili bir silah olarak görür.
Efsanevi yazar Eileen Chang’ın 1930’larda Hong Kong’da geçen romantik öyküsü, Ryuichi Sakamoto’nun müzikleri ve Christopher Doyle’un olağanüstü renk paletiyle tensel bir nitelik kazanıyor. Usta yönetmen Ann Hui, şehvete kapılıp gitmek ve ölçülü bir hayat arasındaki tereddütleri anlatıyor.