Fransa’nın kötü çocuğu Gaspar Noé’den sinemaya bir aşk ve nefret mektubu. Felakete sürüklenen bir film setinde geçen bu “sahte belgesel”, Béatrice Dalle ve Charlotte Gainsbourg’a oyunculuklarını karşılıklı konuşturma fırsatı tanıyor. Cadılık ve sinema üzerine baş döndüren bir hikaye.