Madeinusa
Adını kıyafetindeki “Made in USA” etiketinden alan genç kız, Perulu yönetmen Claudia Llosa imzalı bu kendine has köy dramasının ilginç unsurlarından yalnız biri. Büyüleyici çıkış filmiyle dünyayı dolaşan Llosa, sonraki filmi Acı Süt ile Berlin’de Altın Ayı kazandı.