Maden
Sinemamızda işçi filmi denince akla gelen ilk örneklerden olan bu Yavuz Özkan başyapıtı, Cüneyt Arkın, Tarık Akan, Hale Soygazi gibi isimlerle muazzam bir oyuncu kadrosunu bir araya getirerek, madenciler, patronlar ve sendikalar arasında geçen hem biricik hem de evrensel bir öyküyü anlatıyor.