Ayrıcalıklı bir hayatı olsa da hiçbir zaman huzur bulamayan Bibiane, sarhoşken feci bir kazaya neden olur. Hiçbir şey hatırlayamasa da, birinin ölümünden sorumlu olduğunu öğrenir. Her şeye son vermek üzereyken, çarptığı adamın çocuğuyla, Evian’la tanışır.
Denis Villeneuve’ün yıllar sonra çekeceği Düşman gibi karanlık tonlara sahip bu felsefi öykü, sıra dışı bir dolu karakteri ve de konuşan bir balığı kozmik bağlantılarla bir araya getiriyor. Günümüzde büyük bütçeli yapımlarla tanınan Kanadalı yönetmenin ilk döneminin en önemli filmlerinden.