Maffy's Jazz
Şubat 2022’de kaybettiğimiz Maffy Falay, Dizzy Gillespie, Thelonious Monk gibi efsanelerin gözdesi olmuş, Quincy Jones, Kenny Clarke, Francy Boland ile aynı sahneyi paylaşmıştı. Bu belgesel, efsanevi caz trompetçisinin son günlerine, yaşamının büyük kısmını geçirdiği Stockholm’de tanıklık ediyor.