Mamaville
15 yaşındaki Ferah, yaz tatilini anneannesinin yazlığında geçirir. Anneanne kendini gün boyu izlediği evlilik programlarıyla eğlerken, Ferah cinselliğini keşfetme sürecindedir. İki kadının arzularıyla hemhal olan yaz rüzgarı, bulduğu her açıklıktan içeri dolar.
Irmak Karasu’nun ergenlik ve yaşlanma arasında derin bir paralellik kuran, Altın Portakal ödüllü kısa filmi, bir sahil kasabasında yaz vaktinin küçük hazlarını, mevsimin ilk incirinin tadını hissettirirken, bir yandan da iki kadının bedenleri ve arzuları üzerinden kurduğu bağı zarifçe betimliyor.