İşsiz kalan İbrahima’nın karnını doyurması gereken geniş bir ailesi vardır. Bir gün Paris’teki kuzeni ona para gönderir. Parayı çekmek üzereyken, kimlik belgesi olmadığı ortaya çıkar. Parayı alabilmek için, yozlaşmış Senegal bürokrasisinin ortasında absürd bir maceraya atılır.
Bir Afrika dilinde çekilen ilk uzun metraj film unvanına sahip Havale, küreselleşen dünyaya dair keskin mizahıyla dikkat çeken bir taşlama. Bir adamın bankadan para çekebilmek için giriştiği Sisifosvari uğraşı anlatan bu Ousmane Sembène şaheseri, restore edilmiş kopyasıyla karşınızda.