Amerikalı usta yönetmen Michael Mann imzalı Tuzak, birbirinin zıddı olan iki zihinde deneysel bir yolculuğa çıkıyor. 80’lere özgü neon tonlarına ve pop parçalarına tezat oluşturacak bir biçimde bir seri katilin zihninde derinlemesine bir yolculuk.