Politika, cinsellik, pop kültürü ve her şeyden çok da sinemasal bir coşkuyla dolu olan bu Godard klasiği, sinemanın biçimsel özgürlüğü konusunda başlıca ilham kaynaklarından biri. Jean-Pierre Léaud ve Chantal Goya’nın başrolleri paylaştığı, 1960’ların Parisini anlatan simgesel bir yapıt.