Kuir tarihinin eski sayfalarına uzanan Tzor Edery ve Tom Prezman imzalı bu kısa film, Fransa’nın Nazi işgalinde olduğu dönemde trajik bir sonla karşılaşan bir gey barı yeniden canlandırıyor. Çarpıcı görseller ve dokunaklı anlatımıyla, tahammülsüzlüğe ve baskılara coşkuyla başkaldıran bir hikaye.