Dünyaca ünlü besteci Max Richter’in Uyku isimli sekiz saatlik başyapıtının nasıl ortaya çıktığını aşama aşama ortaya koyan belgesel, Richter ve ona eşlik eden Yulia Mahr’ın, Los Angeles’taki meşhur performansa hazırlık sürecine odaklanıyor.
Müziğin büyüsüne kapılıp dünyanın tüm gürültüsünden kopmaya ve hayallere dalmaya bir davet. Uyku ve ses arasındaki ilişkiyi inceleyen bu yaratıcı deneyim, Max Richter’in sekiz saatlik efsanevi yapıtına karşı hayranlık uyandırırken, huzurlu, meditasyonu andıran güvenli bir bölge yaratıyor.