Melrose’un Rich Little Bitch şarkısının klibi. Grup, Hamlet İş Başında filminin çekimleri sırasında canlı bir performans sergiliyor.
Kaurismäki’nin rock ‘n’ roll sevgisi tüm filmlerine damga vursa da Melrose’un gönlünde ayrı bir yeri var. Canlı çekilen bu dört dakikalık konser filmi, kalabalık bir Helsinki barında sahneye çıkan grubu kendi ortamında resmediyor.