Ünlü ve kaprisli bir oyuncu olan Amerikalı Barry Huggins’in başrolünde yer aldığı bir film çekmeye çalışan Margherita, bir yandan setteki sorunlarla uğraşırken bir yandan da annesinin hastalığı ve ergen kızının dertleriyle baş etmek zorundadır.
Kendi yaşamından beslenen filmleriyle tanıdığımız Nanni Moretti’den (Oğul Odası) aşk, ölüm ve sinema üzerine trajikomik bir hikaye. John Turturro’nun ufak bir rolle büyük etki yaratmayı başardığı filmin soundtrack’inde Arvo Pärt ile Jarvis Cocker’ı yan yana bulmak mümkün!