Microhabitat
31 yaşındaki Mi-so’nun Seul’deki zorlu yaşamında tek keyfi, elinden düşürmediği sigaraları, iş çıkışı içtiği viskiler ve sanatçı olma hayalleri kuran beş parasız sevgilisidir. Kiralara ve sigaralara da zam gelince, Mi-so eski arkadaşlarını ziyaret ederek yaşamını gözden geçirir.
“Hayatın kendisi tam bir hayal kırıklığı değil mi?” Ozu imzalı Tokyo Hikayesi‘nde duyduğumuz bu replik, Jeon Go-woon’un ilk filminde özel bir yankı buluyor. Binlerce insanın hikayesini öğüten engin ve acımasız bir şehrin içinde küçük mutluluk anları bulan, ince dokunuşlara sahip bir komedi.