Mimaroğlu Remix Project
Serdar Kökçeoğlu ve Dilek Aydın’ın küratörlüğünü üstlendiği Mimaroğlu Remix Project, görsel sanatçılar ve müzisyenleri bir araya getirerek, avangart besteci İlhan Mimaroğlu’nun kaydettiği anlara taze bir gözle bakmamızı sağlıyor. Finalde ise bizi İlhan Mimaroğlu’nun sürpriz kısa filmi bekliyor.